#wakacjezdzieckiem

Hejho!!!🥰💕 Chwile nas tu nie było. Ale to nie znaczy, że zniknęliśmy. 🙉 Oj nie! Ciężko pracowaliśmy nad nowymi produktami, które mam nadzieję, że za niedługo będziecie mogli kupić w naszym sklepie. A także udało nam się wyskoczyć na krótkie wakacje ✈️🏖 tak by nikt kto w tym czasie robił u nas zamówienia, nie odczuł tego faktu, że nas nie ma. 🥰😍 To zdjęcie zrobiliśmy w   #portugalia   🇵🇹ale mam nadzieje, że wiecie, że nasze torby 🛍 świetnie spisują się nie tylko na zakupach, ale również na wyjazdach. 🥰🛍✈️

1💬Normal

😍📸🇵🇱⤵️Meeting one of Kyoto’s geisha is a magical and memorable experience. We were lucky 😎. . Prawdziwa - spotkana w dzielnicy gejsz - Gion w Kyoto 🏯🇯🇵. W Japonii roi się od ucharakteryzowanych turystek, bądź Japonek - na kolorowo ubrane gejsze. To jednak tylko taka zabawa. Spotkać prawdziwą gejszę to kumulacja szczęścia i... szczęścia. Tych prawdziwych jest już niewiele. Ten zawód (nie mylić z kurtyzaną) odchodzi powoli do lamusa 😕👡. A przecież to część kultury i japońskiego dziedzictwa. A skąd wiemy, że to prawdziwa gejsza 🤡💃🖐? Te (nieliczne), które zostały, bardzo chronią swoją prywatność. Wyglądają inaczej od ucharakteryzowanych turystek, przemykają szybko i nie robią sobie zdjęć. Poza tym można je spotkać jedynie w kilku miastach i miejscach. Jesteśmy szczęściarzami 🤩🤗🤑. -------------   #japonia     #podr  że   #podrozezdzieckiem     #wakacje     #wakacjezdzieckiem     #kyoto     #wakacje2019     #podrozemaleiduze     #podr  żemałeiduże   #podrozniczka     #travellist     #japantrip     #fotografiapodr  żnicza   #blogpodr  żniczy   #zwiedzamy     #travellingwithkids     #famtrip     #familytravel     #familytravelblog     #instatravel     #backpackers     #azja     #geisha     #gejsza     #podroznik     #podroz     #podroze     #podr  że   #japantravel     #holidayswithkids

2💬Normal

#morocco    #agadir    #ocean    #mamaisyn    #lovemorocco    #maroko    #wakacjezdzieckiem    #gdzieswdrodze    #magicznechwile    #pieknemiejsca    #atlantic    #oceanatlantyczny    #pieknywidok    #urlop    #wakacje2019    #afryka    #africa

1💬Normal

I tym oto zdjęciem, które uważam za jedno z najlepszych jakie w swojej karierze fotograficznej zrobił nam STARY, zakańczam spam pod nazwą   #maldives   😭🖤 oby do następnego!✈️ Mam nadzieję, że miło się oglądało🌴 __________________________________   #mamaicorka     #jakamatkatakacorka     #likemotherlikedaughter     #motherhoodinspired     #motherandchild     #mommyandbaby     #mommyandmefashion     #summerparadise     #maldivestrip     #maldiveslovers     #maldivesbeach     #whitesandbeach     #matchymatchywithmommy     #mojeszczescie     #mojacoreczka     #wakacjezdzieckiem     #travelgirls     #travelgirlsgo     #travelfamily     #babygirlstyle     #fashionfamily     #malediwy     #podrozezdzieckiem     #instamatki

45💬Normal

Dostaję od Was sporo wiadomości z niedowierzaniem, że z dzieckiem na wakacjach może być fajnie. Sama nie wiem co Wam odpisywać... Jeśli męczy Cię latanie za Twoim Skarbem, który właśnie poznaje i odkrywa świat to trochę przykre. Nasza Tocha należy do dzieci, które w miejscu siedzą tylko jak coś jedzą. Podczas posiłków udaje nam się w miarę zjeść razem ponieważ jak widzi jedzenie to ważne jest tylko „mniam mniam”. 😁 Jednak jak już się jej znudzi to zaczepia ludzi i lata gdzie ma ochotę. Interesuje ją głównie bieganie (etapu chodzenia nie miała). Mogłabym jej dać telefon pewnie byłaby chwila spokoju, ale postanowiliśmy jej tego oszczędzić do 2 roku życia. Przed narodzinami Tochy obiecaliśmy sobie nie być marudzącymi rodzicami i choć czasem nam się zdarza, to tutaj jest cudowna. Zdecydowanie grzeczniejsza niż w domu. Moc atrakcji jakie ze sobą niesie nowe miejsce i ludzie pochłonęły ją całkowicie. Cały dzień jest w akcji, a my razem z nią. Jednak mamy też swoje potrzeby, wtedy się wymieniamy. Dziś oboje zrobiliśmy jogę opiekując się nią na zmianę. Potem mieliśmy 2h plażingu i aperola. 😁 Jak dla mnie wszystko jest kwestią podejścia i organizacji. Dlatego Drogie mamy jeśli macie jechać na wakacje i ciągle narzekać to lepiej zostańcie w domu. Albo macie drugą opcję zrobić z tego czasu niezapomnianą przygodę. 😉 Jakie są Wasze doświadczenia z wakacji z dziećmi? 🙃 Tak czy nie? 🧐   #wakacjezdzieckiem     #morze     #wakacje     #joga     #trening     #rodos     #grecja     #trenerka     #fitmama     #niebo     #molo     #podrozemaleiduze     #podr  że   #podrozezdzieckiem     #plaza     #aktywnoscfizyczna

14💬Normal

Ciao Como!   #lagodicomo     #como     #visititaly

4💬Normal

Szumiący króliczek 🐰 zabierz go ze sobą na spacer, wakacje lub gdzie tylko chcesz ♥️ jest bardzo pomocny w podróży. Cena 79 zł Kupisz tutaj-> http://babybymom.pl/p/friends-of-whisbear-szumiacy-kroliczek-szumis/ . . . . .   #whisbear     #szumiacymis     #babybymom     #pomocwusypianiu     #podrozzdzieckiem     #wakacjezdzieckiem

0💬Normal

Szumiący lisek 🦊 zabierz go ze sobą na spacer, wakacje lub gdzie tylko chcesz ♥️ jest bardzo pomocny w podróży. Cena 79 zł Kupisz tutaj-> http://babybymom.pl/p/friends-of-wishbear-szumiacy-lisek/ . . . . .   #whisbear     #szumiacymis     #babybymom     #pomocwusypianiu     #podrozzdzieckiem     #wakacjezdzieckiem

I   #powakacjach  ! Dziś już w pracy, ale w głowie mam wciąż obrazki wczorajszego dnia: super wspinanie i słoneczne   #rodzinne   chwile nad jeziorem   #lagodisantamassenza  ... To tylko 20 minut od   #lagodigarda   a jaki inny, zaciszny klimat! Mam nadzieję, że szybko tam wrócimy! . . .   #rodzinnie     #rodzina     #wakacje     #wakacjezdzieckiem     #podrozezdzieckiem     #tataicorka     #podr  żującarodzina   #travellingfamily     #nietylkomamabyc     #familytime     #nadjeziorem     #outdoorfamily     #naturelovers     #bliskonatury     #instamama     #instarodzice     #mamabyc     #w  ochy   #jeziorogarda

4💬Normal

Najbardziej szczerym fotografem jest moja siostra, zanim zrobi mi jakieś zdjęcie to słyszę: popraw rękę bo masz gruba, wciągnij brzuch, wyprostuj te nogi jak ty wyglądasz, brzydko masz włosy itp 🤣🙈🤷🏻‍♀️   @anita  __michalska 😘 . .   #tunezja     #tunezja2019     #holiday     #wakacje     #wakacjezdzieckiem     #wakacje2019     #mommy     #mom     #momlife     #instamama     #woman     #instamatki     #podr  że   #podrozemaleiduze     #polishmum

3💬Normal

Trochę glutenu, trochę piasku i jeszcze więcej glutenu...   #tojestszczescie   💛   #sicily     #italy     #cefalu     #sea     #summertime     #trip     #vojage     #travel     #wakacjezdzieckiem     #podrozezdzieckiem     #mumandson     #togetherisbetter     #sunsunsun   ☀️☀️☀️

2💬Normal

U nas praca wre od samego rana, na nic nie ma pełnego wymiaru czasu, wszystko robimy w biegu - ale ja to lubię! Naprawdę! Nie umiem siedzieć w miejscu i nie podejmować się nowych wyzwań. To znaczy umiem, ale jestem wtedy nieszczęśliwa... Nasz Muural się rozkręca, choć to dopiero początek i musimy być cierpliwi, ale wierzę w to, że na czele z solidną pracą, zaangażowaniem i kreatywnością damy radę :) Dobrego dnia <3 . . . . .  #mamaisyn    #mamabyc     #mamapracuje     #momandson     #macierzy  stwo   #dzieci  stwo   #instamama     #instamatki     #polishmum     #momoutfit     #instamatka     #ig  _motherhood   #likemommy     #ohheymamas     #momslivinghappy     #instadziecko    #mojewszystko  ♥   #wakacje2019     #wakacjezdzieckiem     #kidsoutfits     #polskiedziecko     #razemnajlepiej     #synekmamusi     #nadachu     #myhappymoments     #motherhoodjourney

10💬Normal

Tam, gdzie kończą się zapasy konserwy z Biedronki, zaczynają się powroty z urlopu. I choć urlop z dziećmi ciężko ująć w kategorii beztroskiego wypoczynku, czy błogiegio lenistwa, to jednak taki rodzaj wysublimowanej katuszy powoduje w człowieku niekontrolowany przypływ skłonności sado-maso i planów na kolejne wspólne rodzinne wakacje. Choć momentów, gdy z balkonu naszego apartamentu zerkałam w dół w celu zorientowania się co do zabudowy terenu zlokalizowanego pod nami* było naprawdę wiele i czasami z utęsknieniem rozmyślałam o moim znielubianym biurku w pracy, to jednak oglądając takie oto zdjęcia z naszych rodzinnych wakacji 2019, skłaniam się ku temu, by w przyszłym roku na wakacyjny "wypoczynek" ponownie zabrać ze sobą te swoje małe zawodząco-marudząco-niekiedywyjące potworki. I choć już pierwszego dnia zapewne będę żałowała i pukała się w czoło jak mogło do tego dojść zważywszy na bagaż doświadczeń z poprzedniego urlopu, to jednak z premedytacją i nieskrywaną radością zrobię to ponownie (?) _______ *W chwilach nerwowego załamania rozważam, czy skok z okna spowodowałby totalne unicestwienie, czy jedynie jeszcze większy ból tyłka (dosłownie). . . .   #instababy     #instababygirl     #instakid     #instadziecko     #dziecko     #c  rka   #corka     #c  reczka   #coreczka     #daughter     #c  reczkamamusi   #najwiekszeszczescie     #mylove     #mojamilosc     #cutegirl     #plaża     #beach     #sand     #holidays     #wakacje     #urlop     #spain     #wakacjezdziećmi     #wakacjezdzieckiem

3💬Normal

Podróżowanie z dziećmi jest naprawdę fajne. I choć czasami płaczą albo marudzą to są najwierniejszych kompanami podróży. My tej małej kruszynce chcemy pokazać cały świat, jeśli będzie to możliwe i starczy nam sił. Chcielibyśmy aby podróżowanie stało się jedną z jej pasji 🧳🌍🛩 A Wy lubicie podróżować z dziećmi? . . . Traveling with children is really cool. And although sometimes they cry or grumble, they are the most faithful travel companions. We want this little girl to show the whole world if it is possible and we have enough strength. We would like traveling to become one of her passions 🧳🌍🛩 Do you like traveling with children?   #travelbaby     #podrozezdzieckiem     #podr  że   #podrozemaleiduze     #travelphotography     #travelgirl     #travelholic     #travelling     #altea     #wakacyjnemusthave     #babycarrier     #babytula     #babyonplane     #babytravel     #wakacjezdzieckiem     #letstravel     #zwiedzamy     #zwiedzamy  wiat   #travelguide     #europatrip     #magicalplaces     #españa     #hiszpania     #travelholic     #travel  _captures   #travelislove     #alteagram     #stillsummer     #chwilotrwaj     #vacationwithbaby

2💬Normal

To były cudowne 2 tygodnie, ale powrót...masakra. Nie dość, że ja cała we łzach, bo tak jest za każdym razem, gdy wyjeżdżam z Turcji, to jeszcze zaginione bagaże. Będąc w Polsce trudno mi cokolwiek zdziałać, bo nie dopilnuję, czy wszystko jest rzetelnie sprawdzane. Jedyną opcją jest to, że kierowca wypakował nasze torby, by zmieścić tam rzeczy innych gości i zapomniał włożyć ich do środka. Mogłam się z nim dogadać tylko za pomocą mojego łamanego tureckiego. Powiedział, że nie wie co się stało, ale w autobusie ich nie ma. Potem kolejna godzina zeszła na rozmowach z pracownikami Tui z Turcji. Dzwonili po hotelach, ale nikt nic nie widział. No rozpłynęły się. Zniknęły. Wątpie, że zostaną odnalezione, a szkoda, bo były tam przede wszystkim rzeczy Layli. Oprócz tego laktator, pamiątki, buty, stroje kąpielowe itp. . Może jest tu ktoś, kto miał podobną sytuację? Chcę poruszyć niebo i ziemię, żeby te rzeczy się znalazły, ale obawiam się, że nic z tego. Jak to się mówi, burası Türkiye - tutaj jest Turcja. ____   #instamama     #instacorka     #instamamusia     #instapodroze     #goturkey     #visitturkey     #pamukkale     #mamaicorka     #instadziecko     #podrozezdzieckiem     #wakacjezdzieckiem     #turcja     #turkiye     #turkey     #samamama     #mamawpodrozy     #polkanaobczyznie     #polkawturcji     #looksbyluksgirl     #hmxme     #visitpamukkale

12💬Normal

Wakacje to nie wymówka. Tak, podkreślamy to. Dziś był ważny dzień dla nas - Polaków. Rano wyruszyliśmy w drogę do Albanii, ale oczywiście patriotyczny obowiązek trzeba było spełnić. Byliśmy w Ambasadzie RP w Podgoricy. Uważamy, że Polakami jesteśmy wszędzie, na całym świecie, dlatego nic nas nie zwalnia z naszego obowiązku. Tym bardziej nie rozumiemy narzekania, marudzenia i krytykowania, kiedy samemu nie zrobiło się nic, aby to zmienić. To my musimy zadbać o nasze życie i naszych dzieci, zarówno podczas wyborów, jak i dbania o naszą planetę. Po głosowaniu przekroczyliśmy granice Albanii i udaliśmy się w długą podróż do Theth. Długa, górska droga, jak zwykle z pięknymi widokami. Marta już ma nerwobóle na samą myśl o tych drogach, ale żeby zobaczyć te góry, doliny, rzeki i światło, warto pocierpieć ;) Czekamy zatem na wyniki, spokojnej nocy robaczki :)   #trip     #wakacje     #wakacjezdzieckiem     #bogaczyki     #bogaczykinawakacjach     #defender     #landrover     @bogaczyki  .pl   #montenegro     #albania     #glosowanie     #wybory     #wybory2019     #rp     #ambasadarp

1💬Normal

🇬🇷 Grecja, Kreta Mythos Palace ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Obiekt położony jest bezpośrednio przy piaszczystej plaży 🏝 z łagodnym zejściem do morza. Swoim gościom oferuje 3 restauracje 🥙, 3 bary 🥃, 3 baseny 🏊🏻‍♂️, a także sale fitness oraz boiska ⚽️🏐🏀. Dodatkowo na aktywnych czekają zajęcia kulinarne 👨🏻‍🍳, sportowe 🤸🏻‍♀️, a także animacje, wieczory tematyczne i taneczne. Za dodatkową opłatą można spróbować jazdy konnej 🐴, windsurfingu, nurkowania 🐠 i żeglarstwa. Dla najmłodszych przygotowano zajęcia w miniklubie, minidyskotekę, basen i plac zabaw 👶🏼. Istnieje możliwość rezerwacji pokoju z prywatnym basenem. Najbliższe wolne terminy z wylotem ✈️ z Warszawy w kwietniu 2020!   #firstminute     #wakacje2020     #crete     #greece     #grecja     #greckiewakacje     #erawakacji     #allinclusive     #kreta     #wakacjezdzieckiem

0💬Normal

Do widzenia Turcjo! Dziękujemy! 👋🌅🌴🇹🇷   #dowidzenia     #dowidzeniaturcjo     #pozegnanie     #morzesrodziemne     #wakacje2019     #wakacjezdzieckiem     #dzieckowpodrozy     #malypodroznik     #turcja     #manavgat     #goodbye     #bye     #mediterreansea     #mediterrenean     #turkeytravel     #turkey     #momanddaughter     #mygirl     #visitturkey     #türkiye